Sunday, November 22, 2009

MENGAPA ANDA HARUS MENYERTAI SVR?

Kenapa anda harus menyertai program SVR dan apakan kelebihan yang anda bakal perolehi?

Dalam lebih kurang 4 minggu ianya dilancarkan,lebih dari100 orang telah berjaya memperolehi pendapatan lebih dari RM15,000 sebulan.

Sebagai pemegang kad SVR, anda layak mendapat ganjaran yang tidak terhingga semasa membeli belah dan mengisi minyak di stesen minyak(petronas).

Antara keistimewaan yang bakal anda perolehi sebagai ahli SVR:

1) Ganjaran 1% sehingga 20% rebat semasa anda membeli belah di merchant yang terpilih.

2) Berpeluang mendapat limpahan downline (Spillover) dari penajaan Upline anda.

3) Berpeluang mendapat overidding dari ahli2 anda sehingga infinity level. Maximum RM50,000 sebulan.

4) Berpeluang memenangi cabutan bertuah apabila membuat pembayaran melalui SVR kad di merchant yang terpilih.

5) Berpeluang menerima voucher diskaun istimewa atau hadiah percuma dari semasa ke semasa di merchant yang terpilih.

6) Memperolehi wang tunai dari SVR ‘top up pool’ apabila anda menambah nilai (topup) RM200 keatas,ke dalam Kad SVR GIFT setiap bulan di mana-mana Stesen minyak Petronas.

7) Ganjaran yang paling istimewa adalah SVR International akan mengumpulkan ganjaran anda melalui ‘Biz Dream’ (mata kumpulan) dan menukarkan mata rebat anda dalam bentuk wang tunai kedalam SVR Kad /Gift Kad anda!!!!.Maksima ganjaran tunai adalah RM50, 000 sebulan!!!

Berapa yang anda bakal dapat kalau anda Taja Orang??

Anda taja 1 orang , anda akan dapat RM32.
Jika anda berpangkat UM anda akan dapat RM50.
Jika anda berpangkat GM, anda mendapat RM61 bagi setiap orang yang anda taja.

Untuk mencapai pangkat UM, anda perlu ada network(downline) 100 orang sahaja. Walaupun anda mencari 3 orang sahaja(direct dibawah anda), tetapi jika orang bawahan anda dan tajaan di bawah network anda berkembang dan menjadi 100 orang, maka anda dinaikkan pangkat ke UM serta merta, dan pada peringkat ini anda akan mendapat RM50 bagi setiap ahli tajaan baru anda(direct downline).

Bagaimana Overiding terjadi dan apakah yang anda akan dapat?

Setiap overiding anda akan dapat antara RM15 untuk UM dan RM21 untuk GM sehingga inifinity. Katakan ahli di bawah anda membuat tajaan, anda tanpa berbuat apa2 tetap akan dapat bonus overriding walaupun anda telah infinity level.
Tetapi syarikat hanya boleh membayar anda maximum RM50,000 sebulan walaupun pendapatan yang sepatutnya anda terima adalah lebih dari itu.

Oleh itu apa yang difikirkan lagi? Bertindak bijak lah dari sekarang!! Program SVR ini masih baru dan anda tidak harus lepaskan peluang keemasan ini.pihak syarikat mensasarkan seramai 600,000.00 ahli dalam masa 6 bulan.
Anda belum terlambat untuk menyertai SVR. Peluang terbuka luas dihadapan anda.Pilihan ditangan anda sekarang.

Kenapa mesti pilih SVRNETWORK TEAM?

Dengan team kami,anda sentiasa dibantu dari segi permasalahan dan kemuskilan tentang perjalanan program.
Roadshow dari leader kami yang berpengalaman akan ke tempat yang berhampiran anda dan ini memudahkan anda untuk membuat penajaan baru.Sesi taklimat dan penerangan yang begitu terperinci akan memberi lagi kefahaman dan keyakinan anda untuk membuat penajaan ahli baru.

Jadi…bertindak lah sekarang!!! Hubungi wakil-wakil kami yang berhampiran anda untuk mendaftar.
Atau cara mudah untuk mendaftar dengan menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) dengan menyertakan NAMA PENUH,ALAMAT,NO IC DAN EMAIL ANDA ke Hotline kami 013-9824060 (24jam).

No comments:

Post a Comment