Sunday, November 22, 2009

Penghantaran Kad SVR dan Kad Bio Energy sedang giat dijalankan.Kepada yang belum mendapat Kad tersebut,sila hubungi terus ke HQ. Kapada anda yang sudah mendapat Kad Gold SVR,anda boleh semak jumlah point terkumpul didalam kad anda.Buat masa ini,penebusan hanya boleh dijalankan di HQ.Oleh itu sekiranya anda hendak menebus Voucher,semuanya hanya boleh dilakukan di HQ Puchong.Untuk yang dilembah klang hanya perlu ke HQ SVR di Puchong.Untuk yang diluar lembah klang,boleh rujuk rakan2 yang di sekitar selangor / KL untuk tolong menebuskan Voucher.Transfer Wallet sesama ahli juga boleh dilakukan untuk penebusan Voucher(dengan persetujuan bersama)Boleh juga guna untuk shopping raya...
Penebusan Voucher di HQ ini adalah untuk sementara sahaja.Akan datang,kad Gold SVR boleh digunakan di merchant yang mempunyai logo SVR.Hanya swipe sahaja.Mudah bukan?Jumlah Merchant juga akan bertambah dari masa ke semasa.
Anda juga boleh menambah nilai Kad Gold anda dari masa ke semasa.Sila rujuk pada nota "Topup Procedure"
Dengar khabarnya,merchant SVR juga akan bertambah dari masa ke semasa.terbaru,kemungkinan KFC,PIZZA HUT dan McDonald akan menyertai sebagai merchant SVR(belum pasti..)
Tentang isu kad minyak (Gift Card) harap semua ahli bersabar..Perkembangan yang positif sekarang.Pengeluaran Gift Kad perlu melalui pelbagai ciri-ciri keselamatan kerana ia melibatkan wang dan sudah pasti ianya mendapat sambutan yang menggalakkan.
Masanya akan tiba juga nanti.Kita akan ke Stesyen minyak tanpa membawa RM...hanya Gift Card jer yang dipenuhi dengan Point.. 1 Point = 1 RM.
Jadi kepada anda yang masih lagi ragu-ragu dengan program ini,apa tunggu lagi? Tidakkah anda takut akan ketinggalan nanti?
memandangkan sistem yang unik dan mudah,tidak mustahil anda boleh menjana pendapatan yang lumayan kelak. Jadi! bertindak lah sekarang.
Daftar bersama kami!! Kami di SVR Network Team sentiasa komited untuk bersama-sama saling bantu membantu dan bersama menuju kejayaan.
Sila hubungi Talian hotline yang disediakan (24 jam) 0139824060
Untuk Pra Pendaftaran,sila sms NAMA <> ALAMAT <> ON IC ke talian 0139824060

No comments:

Post a Comment