Sunday, November 22, 2009

Pengumuman Dari Pihak SVR (14/8/2009)

Memandangkan pengeluaran Gift Card yang baru akan mengambil sedikit masa lagi , maka warga SVR yang belum menerima sebarang kad dari SVR diberi pilihan seperti berikut:
1. Bersetuju untuk terus menunggu Gift Card yang baru. SVR akan mengirimkan Gift Card serta merta setelah kad tersebut tiba di SVR HQ.
2. Bersetuju untuk mengkreditkan 50 SVR Points kedalam kad SVR menggantikan Gift Card (Nota: 1 SVR Point = RM 1).
SVR akan mengirimkan kad SVR serta kad kesihatan anda mulai dari 18 Ogos 2009.

Mulai 15 Ogos 2009, bagi semua pendaftaran baru SVR, akan mendapat Bio Energy Pack dan Kad SVR dengan kredit 50 SVR Point Percuma.(Nota: 1 SVR Point = RM 1).Ini Bermakna:
Mulai 15hb Ogos kepada ahli yang telah berdaftar hanya akan menerima dua kad sahaja iaitu:
i) Bio Energy Kad dan SVR GOLD CARD dan didalam SVR GOLD KAD tersebut telah dikreditkan RM50.
Ini bermakna anda tidak akan menerima KAD SVR GIFT KAD (KAD PETROL)
Tetapi… anda boleh membuat pembelian kad SVR GIFT KAD (KAD PETROL) secara online mulai 1hb September 2009 dengan nilai RM50.Langkah ini terpaksa diambil untuk mengelakkan kelewatan dan peningkatan tuntutan kad yang belum diterima memandangkan sambutan yang diluar dugaan diterima SVR.

Walau bagaimanapun anda boleh diberi pilihan untuk terus menunggu SVR GIFT KAD (KAD PETROL).
Pilihan tersebut boleh dibuat secara online mulai hari Rabu 19hb Ogos 2009 dilaman web SVRU.Untuk Pendaftaran Baru pada atau selepas 19hb Ogos 2009 penaja diwajibkan menanda mana-mana pilihan yang ahli baru hendak iaitu sama ada hanya menerima 2 kad sahaja dulu iaitu Bio Energy Kad dan SVR GOLD KAD dengan nilai kredit RM50 atau ketiga tiga KAD seperti sekarang.

Harap semua ahli sebarkan maklumat ini agar tiada yang keliru..

No comments:

Post a Comment