Sunday, November 22, 2009

PROGRAM TELAH BERJALAN SEPERTI BIASA..

Program SVR2U kini diteruskan dengan wajah baru...Website juga telah beroperasi seperti sediakala.Segala permasalaahan tentang sistem Smart Pay telah selesai.
Ahli yang berdaftar dan belum menjadi ahli berbayar diminta untuk mengaktifkan akaun anda.
Sila hubungi upline yang mendaftarkan anda untuk membuat pembayaran.Atau untuk anda mendaftar,boleh terus ke ke website SVR2U di: http://www.svr2u.com/

Klik pada "register" .Dan diruangan sponsor ID masukkan MY96965127 dan isikan butir-butir yang diperlukan. Selepas diisi semuanya dan pastikan segala maklumat yang diberikan betul,klik pada I have read and agreed to the Terms of Service of SVR2u. kemudian tekan butang "register"
Nama anda telah pun didaftarkan ke SVR2U... dan dibawah sekali anda akan dapat NO ID anda..catit dan simpan(Untuk anda login nanti)

Langkah seterusnya ialah membuat pembayaran: Setelah pendaftaran selesai,sila hubungi atau SMS ke no. 0139824060 dan nyatakan no ID anda untuk pembayaran.Kami akan uruskan segala-galanya untuk anda.
Mudah bukan???? Jadi..jangan berlengah lagi,sesiapa yang sudah mendaftar tetapi belum mengaktifkan keahlian mereka,inilah masanya..Rangkaian kami semakin berkembang!Auto downline dari syarikat amat menakjubkan!!!! Tanpa anda sedari,rangkaian anda telah berkembang dengan begitu cepat.Tak percaya?Itulah hakikatnya!!!!
Setelah segala urusan pembayaran selesai,anda hanya tunggu kad anda sampai(mengambil masa 3 minggu)Ini adalah kerana terlalu banyak pendaftaran baru yang diterima.. dan anda telah mula menjana income...(Jika dapat menaja lagi bagus!!! anda dapat cash lagi!!!)
Jadi!! apa tunggu lagi? Marilah sertai kami dan jadilah pengguna bijak!!!!

Masih lagi ragu-ragu??? Jom pegi sini>>>>>http://www.svrnetwork.blogspot.com/
PROJEK USAHAWAN RAKYAT

No comments:

Post a Comment