Sunday, November 22, 2009

Ramai dikalangan ahli masih tertanya-tanya tentang Gift Kad.Semua soalan tertumpu bila Gift Kad akan dihantar.
Buat masa ini jawapan yang boleh diberi hanyalah tunggu pengumuman dari pihak SVR sendiri.
Memang diakui,majoriti ahli SVR sentiasa menantikan kemunculan Gift Kad kerana alasan yang diberi,hari-hari boleh isi minyak...
Disini kami beri pilihan kepada anda,samada anda ingin menunggu Gift Kad atau terus dengan menaja ahli baru.Memang ada yang mengatakan,kalau Gift Kad telah keluar,memang mudah untuk menaja ahli baru. Kami mengambil sikap yang terbuka dalam hal ini.Bagi kami,kami tidak akan menunggu kemunculan Gift Kad semata-mata untuk kami meneruskan penajaan ahli baru.
Perlu diketahui,selain dari Petronas,banyak lagi merchant telah turut serta bersama SVR.Antaranya ialah Pasaraya GIANT,KAMDAR,Mc Donalds,Marrybrown dan lain2 lagi.
Merchant2 ini telah menawarkan rebet yang dianggap tinggi berbanding dengan Petronas(1%). Disini kita mempunyai pilihan dalam menentukan di merchant mana kita ingin mendapatkan rebet yang tinggi.
Pemasangan mesin/terminal gores diseluruh negara sedang giat dijalankan sekarang.Oleh itu diminta ahli2 SVR diseluruh negara agar bersabar kerana merchant dikawasan anda akan sampai juga nanti.
Wang yang ada dalam Gold Kad tidak akan luput dan anda pasti akan mendapatkan nya nanti.Nilai RM50 juga tidak akan hilang andai anda menunggu kehadiran merchant ditempat anda nanti.
Jika anda berfikiran positif,anda tentunya mahukan nilai RM50 yang ada didalam Gold Kad anda itu bertambah bukan?
Oleh itu kami menyarankan,dari anda menunggu kehadiran Gift Kad atau merchant lain di kawasan anda,apa kata anda menaja seramai mungkin ahli baru.Dengan cara ini,penantian anda dirasakan berbaloi kerana sambil anda menunggu Gift Kad dan merchant lain,jumlah dalam Gold Kad anda akan bertambah dari hari-ke hari.
Bila merchant sudah ada dan jika Petronas dah boleh guna Gift Kad,anda adalah salah sorang ahli yang paling bertuah kerana anda bukan hanya boleh menukar nilai RM50 dari Gold Kad anda,tetapi ribuan ringgit telah dikreditkan dalam kad anda.
Bila semua merchant telah beroperasi,segala point yang ditebus oleh Downline anda,anda juga akan mendapat ganjaran.Bayangkan jika anda mempunyai 10 downline,terus dibawah anda,dan setiap level melakukan perkara yang sama,berapa jumlah yang akan anda kumpul nanti??? Memang lumayan.
Oleh itu,saranan dari kami supaya anda terus menaja.
Insyaallah...segala urusan dengan pihak Petronas akan diuruskan oleh SVR.
Proses ini mengambil masa yang lama kerana ia melibatkan sebuah syarikat Nasional yang begitu besar dan ianya adalah terlalu baru dinegara kita ini dan sememangnya jika sebuah syarikat itu sebagai "perintis" sudah pasti ia akan melalui berbagai dugaan dan cabaran dan kami yakin SVR International mampu mengatasi masalah ini dengan jayanya.
Promosi pra pendaftaran juga terus berjalan dan anda yang berhampiran dengan wakil2 kami diseluruh Malaysia diminta menghubungi mereka.Daftar percuma hanya dengan 1 sms.Hantarkan NAMA,ALAMAT ANDA,NO. KAD PENGENALAN dan NO TELEFON anda kepada wakil2 kami yang berhampiran anda.Kami akan daftar kan nama anda secara percuma.
Untuk mengaktifkan akaun barulah anda buat bayaran.

No comments:

Post a Comment