Sunday, November 22, 2009

APA ITU PLAN A,B & C ?

PLAN A
Pada tahap ini,anda akan mendapat 2 peringkat Bonus:
1-Bonus Pengenal: Anda akan dibayar RM30.00 apabila anda memperkenalkan program ini dan mereka menyertainya.
2-Bonus Kepimpinan: Dibayar RM2.00 untuk setiap peserta yang anda taja.
(Ini bermakna pada peringkat ini saja anda akan memperolehi RM32.00 untuk setiap ahli yang anda taja.
3- Bila ahli yang anda perkenalkan tadi menaja ahli lain,anda juga akan dibayar RM2.00 untuk setiap ahli yang mereka taja(Ini akan berterusan hinggalah sampai ke level 5 )


PLAN B (AUTO DOWNLINE)

Plan ini adalah untuk menggalakkan setiap ahli menaja ahli baru.Ini yang dimaksudkan Auto Downline.Setiap ahli yang yang aktif menaja,akan mendapat insentif dari plan ini.Ini berdasarka kepada 3 penajaan aktif.
Anda yang tidak pandai menaja usah difikirkan sangat tentang plan ini.Ianya dilakukan secara automatik (Auto Downline).Setiap ahli akan menerima limpahan downline daripada kumpulannya berdasarkan 3 line yang aktif. Ini yang dipanggil 3X3X3X3 sehinggalah 10 generasi….Jika lengkap untuk 10 generasi,anda bakal menikmati pendapatan sehingga RM265,716 dengan syarat anda wajib berbelanja RM60 menggunakan kad kesihatan(Kad Bio-Energy)


PLAN C.

GANJARAN REBATE DARI PEMBELIAN KESELURUHAN KUMPULAN
Ini bermaksud,perbelanjaan yang menggunakan Kad Smart Pay,Kad Gold Shopping akan dikira untuk keseluruhan kumpulan tersebut dan diberikan Rewards Point.Ini bermakna jika seorang ahli kumpulan menggunakan kad Smart Pay sebanyak RM300 sebulan,ia telah menyumbang 300 point kepada kumpulan anda.Ini berdasarkan RM1:1Point.
Pendapatan ini dikira mengikut dua KUMPULAN A dan B (Sebab itu digalakkan untuk menaja 2 atau lebih ahli direct dibawah anda)
Rewards Point yang dikumpul untuk keseluruhan setiap kumpulan akan dijumlahkan dan didarap dengan 5%
Contoh: Kumpulan A menggunakan kad sebanyak RM3000,ini bermakna ia menyumbang point sebanyak 3000 mata.Kumpulan B menggunakan kad sebanyak RM1000 dan bermakna ia menyumbang sebanyak 1000 mata. Jumlah point untuk kedua-dua kumpulan tersebut dicampurkan menjadi 4000 mata.
Dari jumlah tersebut,Pihak Syarikat akan memperuntukkan 5%(Rebate tunai) kepada anda.

Pengiraan:4000 mata X 5% =200 mata

Berdasarkan RM1 : 1 point, anda layak mendapat RM200.00 pendapatan untuk bulan tersebut.

Bagaimana?Jelas…segala perbelanjaan yang kita keluarkan sebelum ini akhirnya kembali kepada kita juga. Perlu diingat,biar sekecil mana pun ganjaran yang diberikan,ianya tetap menjadi milik kita “SEDIKIT TETAP DAPAT..JANGAN TAK DAPAT LANGSUNG”Itulah yang dikatakan perubahan dalam revolusi perbelanjaan harian anda.

No comments:

Post a Comment