Sunday, November 22, 2009

FIKIR POSITIF !!
Jika selama ini kita berbelanja keperluan seharian(minyak kereta,barangan keperluan) apa yang kita dapat? Nothing….Jika ada pun hanya lah rewards point yang boleh ditukarkan kepada hadiah seperti paying,t-shirts dan mug.(Itupun beribu point diperlukan hanya untuk mendapatkan sekaki payung ataupun sehelai t-shirts.
SVR2U telah merangka satu program yang menarik dan membolehkan anda menjana income sampingan.

PENTING!!!
Perlu diingatkan,pemberian reward / point dalam program ini tidak melibatkan pihak merchant sama sekali.Ianya dibayar oleh pihak SVR kepada anda.Jadi anda jangan keliru dengan berbagai-bagai andaian sebelum ini.
Pihak merchants yang menyertai program ini sekadar menyokong/ membenarkan produk mereka digunakan untuk program ini dan sudah pasti ianya untuk merancakkan lagi perniagaan mereka.Segala urusan pemberian rebate tunai/point yang anda terima adalah di antara ahli dengan SVR International.

Diharapkan dengan sedikit penerangan ini,ianya dapat menamatkan segala kekeliruan dan persoalan yang bermain difikiran kita.

Langkah seterusnya?? Jangan tunggu lagi…Jika anda telah faham segala Plan dan system yang ditawarkan,sila lah SMS kan NAMA PENUH< >ALAMAT < > NO IC anda ke talian: 013 9824060
Kami akan daftarkan nama anda dan butiran bayaran akan di nyatakan kemudian. Jangan risau,pra pendaftaran adalah percuma!!!!

No comments:

Post a Comment