Sunday, November 22, 2009

KAD GOLD SVR DAN KAD KESIHATAN

Pihak Syarikat sedang dalam proses penghantaran lagi 5000 kad Gold SVR dan Kad Kesihatan kepada anda.Kepada ahli yang masih belum lagi menerima kad Gold tersebut,diharapkan bersabar.Giliran anda akan sampai juga.Insyaallah..dalam minggu ini atau awal minggu depan akan sampai kad kepada anda.Kepada yang baru mendaftar,giliran anda akan menyusul.
Tentang penggunaan kad Gold SVR,difahamkan beberapa cawangan Giant dan Kamdar seluruh Malaysia telah siap dipasang dengan mesin VT untuk dilink kan ke HQ.Kini hanya menunggu masa untuk boleh digunakan sahaja.Diharap ahli bersabar dan nantikan pengumuman dari pihak Syarikat.
Banyak lagi cawangan Giant dan Kamdar diseluruh Malaysia menunggu untuk dilink kan dengan Kad Gold SVR.Apabila mesin VT tersebut telah boleh digunakan,anda tidak perlu menukar lagi voucher di HQ,bershopping dan terus swipe kad SVR anda dikaunter.tetapi pastikan baki kredit didalam kad anda mencukupi untuk anda bershopping.Untuk top up ke kad,sila rujuk artikel "topup procedure".
Harap ahli sampaikan kepada semua downline dan sebarang pertanyaan untuk ahli SVR NetworkTeam,boleh hubungi/sms ke 0139824060.
Untuk mendaftar juga sila hubungi No. tel diatas.SMS kan NAMA,ALAMAT,NO IC anda.Pendaftaran semudah ABC....biar kami uruskan untuk anda.
"ANDA KEUTAMAAN KAMI"

No comments:

Post a Comment