Sunday, November 22, 2009

KEMPEN PENGAKTIFAN AHLI YANG TELAH MENDAFTAR PERCUMA

Kepada ahli SVR yang telah mendaftar dengan menghantar NAMA,ALAMAT dan NO IC melalui SMS,kami berharap anda dapat mengaktifkan akaun anda dengan membuat bayaran sebanyak RM168.00(semenanjung) dan RM180(Sabah dan Sarawak).
Bayaran boleh dilakukan dengan Bank In ke dalam akaun Syarikat(SVR International). Anda hanya perlu Bank- In dan kemudian SMS kan butiran Pembayaran kepada kami.Kami akan uruskan untuk anda.Mudah bukan?
Mungkin ramai ahli yang kini hanya "tunggu dan lihat" perkembangan SVR baru mahu mengaktifkan akaun.Bagi kami langkah itu akan membuatkan anda rasa ketinggalan kerana sistem "auto downline" dan "spill over"tidak akan menunggu anda.Jika anda daftar dulu..maka sistem akan secara automatik meletakkan limpahan downline yang baru masuk dalam group anda dibawah anda.Walaupun anda tidak menaja langsung,tetapi sistem SVR akan meletakkan ahli yang baru masuk dibawah anda.(Untuk ahli yang berbayar sahaja).
Oleh itu,marilah kita sama-sama bergerak..Tidak salah anda menunggu Kad Minyak baru hendak bergerak/membayar yuran keahlian,itu hak anda.Tetapi kami mahu anda juga sama-sama menikmati kelebihan sistem ini.
Kepada ahli yang masih lagi kurang faham bagaimana untuk membuat pembayaran dan mengaktifkan akaun,sila sms ke 0139824060 .Kami sedia membantu anda (bila-bila masa dan dimana sahaja).
Untuk menaja atau mengaktifkan ahli yang anda ingin taja pun kami boleh lakukan untuk anda.Asalkan anda tidak jemu untuk bertanya kepada kami.(Ini dikhaskan kepada ahli dibawah SVR NETWORK TEAM SAHAJA).
Kepada ahli Group lain,sebarang pertanyaan kami juga boleh memberi penjelasan.Anda hanya perlu call 0139824060 .Untuk Group lain pertanyaan melalui sms tidak akan dilayan.Anda harus faham situasi kami..
Oleh itu marilah mendaftar dengan SVR NETWORK TEAM sekarang!!!
"Jangan tutup kedai kerana hanya satu barang belum sampai..banyak lagi barang yang anda boleh jual.."
Insyaallah..KEJAYAAN AKAN MENJELMA JUA AKHIRNYA..

No comments:

Post a Comment